Pe 27 mai, jurnalistul si blogger-ul Victor Kapra ne-a vorbit despre regulile de succes în Social media și ne-a oferit câteva tips&tricks despre ce ar putea folosi pentru campaniile de marketing.
Social Media este un dialog, iar adresarea directă către clienți și publicul larg este esențială. Prin dialog se creează o relație, în urma căreia ne putem da seama de nevoile și dorințele clienților. Cei mai buni comunicatori sunt managerii, iar acest dialog trebuie să fie susținut de cei care cunosc cel mai bine produsul sau serviciile oferite. Activitatea pe rețelele de socializare este importantă, însă dialogul cu publicul trebuie realizat dintr-o poziție oficială și să respecte anumite standarde.
Nu în ultimul rând, pentru a avea succes în Social Media, este nevoie de o regândire a comunicatelor de presă. Comunicatele de presă sunt lungi, folosesc limbaj de lemn și cu informație fără logică. Noile comunicate ar trebui să poată să fie preluate cu copy-paste, informația să fie ordonată logic și concentrată și să fie mereu însoțite de imagine spre ilustrare: foto, infografic etc.
Mai multe informații și sfaturi puteți găsi pe blogul lui Victor victorkapra.ro . De asemenea, abonați-vă la Civilization pentru a citi și despre Baby X, primul copil virtual bazat pe Artificial General Intelligence, dar și despre un Bentley din 1929, reintrat în fabricație.
Comunitatea OSC-MarketingManager numără peste 1.000 specialiști MarCom, care sunt abonați la newsletterul săptămânal www.MarketingManager.ro sau participă la evenimentele comunității.
Aceasta este o comunitate Oameni și Companii. Oameni și Companii – OSC – este un ecosistem avansat de marketing care integrează peste 100 comunități business și profesionale și 32 de platforme digitale proprii asociate acestor comunități. Toate comunitățile OSC: aici. Toate platformele OSC: aici. Portofoliul OSC: aici.