Webinar – Dezvoltarea relației și creșterea satisfacției în relația cu clienții existenți având alături ultimele inovații tehnologice

În cadrul acestui webinar vei afla cum îți poți dezvolta relația cu clienții tăi în mod spectaculos.

Vom dezbate principalele provocări care pun relația cu clienții la încercare în perioada post vânzare și cum ne ajută digitalizarea managementului relației cu clienții să consolidăm relația cu aceștia.

Sfaturi și recomandări de dezvoltare a afacerii (upsell, cross-sell, optiuni, accesorii, servicii post vanzare) prin tehnologie.

Cum putem genera o experiență de Service-are memorabilă în sens pozitiv folosind tehnologia și digitalizând întregul proces de service și de garanție.

Cum ne ajută ultimele inovații tehnologice să oferim un suport post vânzare memorabil.

Vom analiza studii de caz și vom prezenta exemple de bună practică.

  • 00

    zile

  • 00

    ore

  • 00

    minute

  • 00

    secunde

Data

17 feb. 2022

Time

15:00 - 17:00

Locație

Online
Platforma Discord
CAS Software

Organizator

CAS Software

Alți organizatori

SOFTNET CONSULTING
SOFTNET CONSULTING
Orange România
Orange România
Link Eveniment/Înregistrare

Speakeri