CLCC – Coaliția pentru Libertatea Comerțului și a Comunicării

Promovarea unui cadru european și internațional de dezvoltare și operare a companiilor în România.

Obiective

Promovarea unui cadru european și internațional de dezvoltare și operare a companiilor în România. Susținerea mediului de afaceri și promovarea continuă a intereselor companiilor din diverse domenii de activitate. Comunicare cu liderii de opinie și reprezentanții instituțiilor publice pentru a participa la actul decizional și legislativ astfel încât mediul de afaceri să nu fie afectat negativ. Semnalizarea derapajelor legislative existente sau potențiale, care pot avea impact negativ asupra mediului de afaceri. Promovarea de inițiative care pot duce la dezvoltarea mediului de afaceri, pentru a fi competitiv la nivel internațional.

Grup țintă

2.400 de antreprenori, administratori, reprezentanti top management

Cum funcționează
Oameni și Companii derulează un program de comunicare profesională care include o platformă digitală, www.clcc.ro, 10 rapoarte digitale și 10 întâlniri profesionale digitale pe subiecte de actualitate, relevante pentru grupul țintă. Fiecare dezbatere digitala beneficiază de o campanie PR dedicată, care include articole pre-eveniment și articole cu concluziile fiecărui speaker prezent la dezbatere, redactat post-eveniment. Articolele sunt preluate în newsletterele aferente site-urilor pe care sunt publicate și pe paginile de social media. Newslettere speciale cu invitația la eveniment sunt transmise abonaților la site-urile/domeniile pe care sunt publicate informațiile.
După eveniment, un sumar executiv cu principalele idei din cadrul dezbaterilor este transmis persoanelor care se înscriu la eveniment și solicită să îl primească. Exemplu sumar executiv.
Istoric

De la debutul programului, din 2019, au fost organizate 1 conferință fizică, 44 întâlniri profesionale digitale, la care au participat 2.066 de persoane. Temele abordate au fost din domeniul legislației și modificărilor fiscale, HR, energie, mediu, CSR, SGR ș.a.

Instrumente și Beneficii
Asocierea cu obiectivele programului.
Promovarea de idei în cadrul programului.
Creșterea calității interacțiunilor pentru advocacy, în rândul celor pe care îi adresează programul și în rândul comunității pe care se bazează programul.
Instrumente disponibile: participare la activitățile programului, branding, prezentări online, distribuție de conținut digital, evenimente personalizate.

Interesat de un program similar?

Trimite-ne un e-mail și îți oferim toate detaliile despre cum te poți promova în cadrul programului.
Domeniu:
FMCG, HoReCa, ONG, Productie, Retail
Share