Hotel Innovation Talks
Informare profesională în domeniul managementului hotelier.

Obiective
Platformă de informare profesională și acces la studii de caz și bune practici în domeniul managementului hotelier, în diverse organizații. Platforma se adresează unei comunități de manageri din domeniul hotelier din România.
Grup țintă
+5.000 manageri din diverse departamente din hoteluri din România.
Cum funcționează
Membrii comunității se întâlnesc în 4 webinare în fiecare an, cu acoperire națională. Fiecare webinar are asociată o campanie de PR care include articole pre-eveniment și un articol cu concluziile, redactat post-eveniment.
Un newsletter special cu invitația la fiecare eveniment este transmis abonaților la site-urile/domeniile pe care sunt publicate informațiile.
Dupa eveniment, un sumar executiv cu principalele idei din cadrul dezbaterilor este transmis persoanelor care se înscriu la eveniment și solicită să îl primească.
Istoric
2 conferințe și o dezbatere organizate de la lansarea programului, în 2016
280 participanți
Instrumente și Beneficii
Asocierea cu obiectivele programului.
Promovarea de servicii, produse sau idei în cadrul programului.
Creșterea calității interacțiunilor pentru marketing și vânzări, în rândul celor pe care îi adresează programul și în rândul comunității pe care se bazează programul.
Instrumente disponibile: participare la activitățile programului, branding, prezentări online, distribuție de conținut digital, evenimente personalizate.
Promovarea de servicii, produse sau idei în cadrul programului.
Creșterea calității interacțiunilor pentru marketing și vânzări, în rândul celor pe care îi adresează programul și în rândul comunității pe care se bazează programul.
Instrumente disponibile: participare la activitățile programului, branding, prezentări online, distribuție de conținut digital, evenimente personalizate.
Interesat de un program similar?
Trimite-ne un e-mail și îți oferim toate detaliile despre cum te poți promova în cadrul programului.
Domeniu:
Business, HoReCa