Evenimentele sunt excelente oportunități de networking și de colectare de lead-uri pentru viitoare contracte sau proiecte. Toate aceste persoane pe care le cunoști la un eveniment trebuie contactate într-un anumit interval de timp, nici prea agresiv, imediat după eveniment, dar nici prea târziu, pentru că există riscul să nu își mai amintească de tine.
EventsOnline.ro a derulat un sondaj pentru a afla care este intervalul de timp în care participanții la un eveniment contactează partenerii potențiali, cunoscuți în cadrul evenimentului, pentru a continua discuțiile? Iată ce am aflat:
28% dintre respondenți nu irosesc nicio clipă și contactează lead-ul chiar a doua zi.
Majoritatea respondenților, 57%, consideră că intervalul optim este de 2 – 3 zile.
Iar 15% au alte priorități și își fac timp să contacteze partenerii potențiali la 1 – 2 săptămâni după ce i-au cunoscut.
Sfatul EventsOnline.ro: Nu fii agresiv, dar nici nu lăsa prea mult timp să treacă de la eveniment, între timp, partenerul tău potențial își poate schimba departamentul, organizația sau interesele.
***
EventsOnline.ro este platforma evenimentelor business și profesionale. Organizezi sau sponsorizezi un eveniment? Postează-l gratuit pe platformă, pentru ca informațiile să ajungă la participanți sau sponsori. Peste 30.000 de executivi, antreprenori și specialiști din toate domeniile accesează platforma lunar pentru a căuta informații despre evenimentele din domeniile lor de interes.
Abonează-te gratuit la newsletter-ul EventsOnline, aici, și poți primi alerte săptămânale cu evenimente din domeniul care te interesează.